Известие

Collapse
No announcement yet.

Изчезна хидравликата след каране в сняг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изчезна хидравликата след каране в сняг

    Здравейте колеги, посещавам форума от доста врем (макар че на скоро се регистрирах) и съм намирал доста полезна информация тук за което е редно да ви благодаря и то най-искренно! Изчел съм правилата и макар първият ми пост да е малко в разрес с тях се надявам, че като за първи път ще мина метър! Първо малко описание и после по проблема, карам 156 2,4 JTD от 3 годи, тази кола ми беше мечта още от ученическите години, кагато я гледах в лъскавите списания и не се замислих да я купя когато вече имах тази възможност. За тези три години преживяхме доста заедно като поддръжката и за това време (без консумативи) ми струва почти два пъти парите за които я купих на времето, а те не бяха малко т.е. компромиси с нея не правя, всичко по нея се прави единствено в оторизирания сервиз на марката във Варна, но както се казва "кефа няма цена". Сега на проблема днес сутринта запалихме без проблем, побръмчахме си малко на място да се поразмразим, а и да посъбудим комшииите, след това изиграхме ролята на снегорин на паркинга на блока за което предполагам от община Варна ми дължът нещо и моето момиче ме отведе без проблем на работа. След края на работния ден се качих в нея запалих побръмчахме си пак малко и в момента в който потеглих се оказа че нямам хидравлика, спрях без да я гася и видях доста голямо петно от хидравлична течност изтекла току що на белия сняг, наведох се до левия и фар, а от там се чуваше яко свистене, забих коляно в снега и видях теч на течност на струика и то с доста голямо налягане. Та въпроса ми е според вас това маркуч ли е или ... и някаква цена да си имам представа преди утре да я закарам в сервиза (ако успея да се вредя разбирасе) ?

    Благодаря предварително
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

  • #2
    Колега, тука едва ли някой може да ти каже, дали е маркуч или нещо друго, това което можем да ти кажем е, да не я караш на ход до сервиза, след като ти свири помпата и маслото ти изтича толкова бързо, че да не правиш и помпа барабар с другия теч.....

    ПП. Община Варна не ти дължи нищо те нямат задължение да ти чистят паркинга на блока
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      Благодаря за съвета а за общината те явно нямат никакви задължения
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

      Comment


      • #4
        Отпред, пред всички радиатори имаш един мини радиатор за хидравликата. Ако нямаш кора или си го натиснал със сняг - кофти. Дано не ти е закачил и радиатора на климата
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          И на мен ми протече от там миналата зима. Така както го описваш е мястото, където маркучите се съединяват с охладителя. Изхвърляш "бързите" скоби където хора не минават, слагаш натягящи се скоби с подходящ размер, доливаш свестно хидравлично масло, палиш, въртиш волана няколко пъти ляво-дясно до крайно положение да се обезвъздуши и газ.
          п.с. Сега е момента да си смениш и цялата хидравлична течност, което винаги е от полза - тя абсорбира вода (влага, конденз) и после идват проблемите с рейката
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Да се включа и аз по темата.Абсолютно същият проблем преди 2 години.Хидравличната течност изтече по същият начин както го описваш колега.Причината-скъсан маркуч малко преди щуцерите на рейката.Хидравличната течност беше като кълцан лед в сироп.Смяна на маркуча, трябва ти канал или подемник и хубав маркуч няма нищо сложно в смяната само здрави нерви да изкараш алуминиевият маркуч под акумулатора ако разбира се е този маркуч при теб.Лекарството е да си сменяме на време течностите, че след това лошо.Поздрави и успех.
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
            .:: My PRECIOUS ::.

            Comment


            • #7
              И аз съм минал по този път миналата зима. Разходите ми бяха половин метър маслоустойчив маркуч, 2 скоби и 1бутила Тутела - 25лв тотал и вече повече от година няма грижи.

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #8
                Благодаря на всички за бързите и точни отговори, проблема както ме упъти колегата kiko73 се оказа изтървала скоба, която бе подменена с нова, следвайки съвета на колегата си смених хидравличната течност и отново сме на колела
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                Comment

                Working...
                X